Booking
Du skal booke en bane gennem hjemmesiden inden du spiller.
Dette gør bestyrelsen i stand til at se, hvor ofte banerne benyttes, og du er sikker på, at banen står til rådighed for dig.
Booker du sammen med et andet medlem er det gratis, men hvis du spiller med en gæst, koster det 25 kr., som betales direkte ved bookningen.
Du og sin medspiller modtager en sms med tidspunktet for bookningen. Denne sms bruges som dokumentation, hvis der opstår tvivl senere hen.
Baner og klubhus
Brørup Tennisklub råder over 8 tennisbaner. Nøglerne hænger i klubhuset.
I indhegningen nord for klubhuset ligger 2 grusbaner (bane 3-4). Nøglen er mærket "GRUS"
I indhegningen syd for klubhuset ligger 2 kunstgræsbaner (bane 1-2) og 4 mini-tennisbaner (bane 5-6-7-8). Nøglen er mærket "GRÆS"
Ved bane 1 er der en lille tribune, hvor der er skygge og læ. Det er også muligt at tænde lys på bane 1.
Kontakten tændes i klubhuset og slukker automatisk efter ca. 2 timer.
Banerne er indhegnet og omgivet af træer og lav bevoksning. Der er adgang til frisk vand ved begge indhegninger.
Klubben råder over en boldkanon, der bruges til træning. Denne kan bookes af medlemmer efter aftale.
Udenfor banerne mod Brørup Hallerne har vi en slå-mur. Denne kan frit benyttes af alle.
I klubhuset er der stole og borde, hvor I kan holde en lille pause, samt et toilet. Vi er alle ansvarlige for oprydningen.